27 Kasım 2013 Çarşamba

Hava soğuk ara sıcak

Mevsimi mi geldi nedir bu ara yazasım var bol bol. Ama ne kadar bol olur bilmiyorum. Kısa ve öz olur büyük ihtimalle. Sürümden kazanırım hem. Birikti yine içimde on yüz bin milyon düşünce. Ne geniş bir düşünce haznesi varmış bendede baya düşünce sığıyor içine. Hiç bir yere boşaltamayınca geriye buraya yazmak kalıyor haliyle. Sıkılmaz okursanız mutlu olurum okumazsanız canınız sağolur. Uzun zamandır ihmal ettim yazmayı diyerek sözlerime başlıyorum sevgili blog umarım bu başlangıç yeni bir son olmaz. Haydi bakalım yeni yazılarda görüşmek üzere diyerek blog dünyasına yine bir giriş, yeni bir giriş yapıyorum.

Unutmadan sağlıklı beslenme konusundaki tecrübelerimi yazdığım bloga yani buraya yani http://slowfoodlonglive.blogspot.com adresine de bir göz atmanızı tavsiye ediyorum. Ama baştan söyleyim o blog tek yazıyla o şekilde kalacak gibi görünüyor. İlerde ne olur bilmem. Bu konuda sorularınız olursa zevkle ve elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım.

Sevgiyle,
Soydan TR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder